2hülye

Egri Gabi és Zimmer Matyi daniai blog-ja.

Richter skala szerinti 6,1-es foldrenges Brønderslev-ban

2008.11.15. 11:46 | filteroflife | 7 komment

Sziasztok!

EG tegnap belecsapott a hurokba, en pedig megorokitettem az egesz koncertet, ebbol lathattok most ket reszletet. En nem is fuznek hozza semmit, csak megismetelnem Gabi szavait, amiket akkor mondott nekem amikor meglatta a videokat:

"Annyira jo vagyok!" -es valoban.

 

 

U.I.: Hamarosan csinalunk egy rovidfilmet a sulirol, lathatjatok majd, hogy hol is lakunk tulajdonkeppen.

A bejegyzés trackback címe:

https://2hulye.blog.hu/api/trackback/id/tr69770076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EG 2008.11.15. 21:52:05

Gratulalok EG! Annyira jo vagy! Teljesen meghatodtam,most tobbet nem is tudok mondani...

Anya (E.G-é) 2008.11.16. 14:37:11

Nagyon örülök, hogy végre láthattalak Gabikám! Tényleg erősödtél! A póló újjának feszüléséből látom :-) Szuper volt az ízelítő a koncertből. Hallatszott a videón is, hogy mekkora sikeretek volt!

Imi 2008.11.16. 22:27:19

Végre egy kis élő koncert!!
És ráadásul nagy sikerrel! Gratulálok a főzéshez is, meg a koncerthez is!

EG 2008.11.17. 10:51:53

Termeszetesen sikeres volt a koncert,hiszen en jatszottam! Azota alig tudok elmenekulni a rajongok elol. Fantasztikus erzes volt ujra a szinpadon allni Lizzyvel!

Marcsi 2008.11.19. 18:18:22

AAA *ajuldozom*, de mennyire fantasztikus valaki.
Es igaza van anyanak tiszta kigyurt lettel mmmm. Jol nezel ki!
Olyan nosztalgikus volt teged nezi, de egyben fura is, hogy nem voltam ott. Es szinte le se tudtam venni a szemem a rovid hajadrol. Annyira mas volt, mintha nem is te jatszottal volna, persze azert a mozdulatok, a gitartartas maradt a regi, igy megiscsak el kell hinnem, hogy te voltal. De persze, mas ugyse jatszana ilyan gyonyoruen, vagyis EG-sen, szoval, erted, hogy ertem, hogy erted, hogy ertem. XD
Es ha nem nagy gond, elkuldhetned e.mailben milyen szamokat jatszottatok. Meg, hogy hanyan leptetek fel! Koszi. Puszi

EG 2008.11.20. 19:06:37

Hat nekem mar nem furcsa a rovid haj,eltelt mar 4 honap,volt idom megszokni. Koszi az elismerest,igyekeztem. Ja es kuldtem egy gigahosszu beszamolot a koncertrol. Jo olvasast!
JON A CHINESE DEMOCRACY!!! GUNS N` ROSES FOREVER!

Niki 2008.11.22. 19:48:48

Na csak, hogy örülj én is írok. Mert ha ilyen felvételt látok ahoz írnom kell... Eddig alig szerepeltél, de végre egy olyan ahol végig rajta vagy! Nagyon jó volt, és csatlakozom Marcsihoz, nekem is fura a hajad, de a mozdulataid olyan jellegzetesek. Képzelem milyen jó volt újra a szimpadon lenni. Az egész iskola előtt léptetek fel? Nagyon ügyes voltál, és Lizzy is. Ha van hellyesírási hibám, és tudom, hogy van, akkor írd meg emailba is hozzáírom a listámhoz. Na remélem örülsz, hogy írtam és nem fogsz ezzel nyaggatni.
Puszi: Niki
süti beállítások módosítása